Bleach Adventure Chronicles

    Хора и Куинши

    Share
    avatar
    Ранс

    Брой мнения : 242

    Хора и Куинши

    Писане by Ранс on Пет Апр 07, 2017 2:13 am

    Хора
    За разлика от Шинигами и Холоу класовете, хората с магически способности нямат определен път за прогрес. Всеки от тях е уникален и по боен стил и по техниките, които може да учи (Чад и Орихиме бивайки главните примери за това).

    При хората, всеки боен стил ще има няколко еволюции, които ще отключва, като героя ви напредва по левели.
    От там нататък всичко си зависи от вас, тъй като нямате достъп до списък с общи техники, а по-скоро трябва да си ги създавате вие самите.

    Куинши
    Куиншитата от друга страна имат някои характеристики, които всички споделят и не са чак толкова разделени по бойни способности.
    1. Всяко куинши задължително започва с някакъв вид оръжие, около което ще е базирано повечето от развитието и бойният му стил.
    2. Бивайки специалисти в контролирането на рейши, куиншитата са способни да ползват магии, подобно на кидоу техниките. Вместо да използват реатсу за тях обаче, те разчитат на малки сребърни капсули, наречени гинто. Максимално на битка могат да се ползват 10 гинто капсули, които след битката се презареждат автоматично. Отделно могат да се купуват допълнителни капсули, но те вече ще се изхабяват за винаги, веднъж щом бъдат ползвани.
    3. Всяко куинши разполага със Санрей Ръкавица или друга подобна екипировка, която да служи за катализатор на уменията му.

    Vollstandig
    - Герой lvl 5;
    - специален ивент, по време на който да научите трансформацията

    Веднъж щом тези изисквания се изпълнят, куиншито получава следната способност:
    Vollstаndig (Holy Form)
    Драстично подсилва способностите на куиншито да абсорбира околното рейши. Повишава 2 стата (от сила/бързина/контрол) с (15x левела на героя). Подсилва всички техники и позволява създаването и използването на специални такива за трансформацията. В Соул Съсаяти и Хуеку Мундо, стат бъфа става (20x левела на героя) и цената за използването на всичките ви техники е намалена на половина. Коства 40 реатсу на ход.
    Важно: Двата стата, които Vollstandig бууства, се избират при получаването на трансформацията и никога повече не могат да се сменят.

    Куинши Техники:
    Seiseki (Spirit Tracks) - 20 ТР
    Куиншито се настройва на душевните вълни на целта (нужен е визуален контакт), позволявайки постоянното им проследяване за следващите 2 хода, както и следенето на оставащото им реатсу. Максималният обхват е 100 метра. Коства 10 реатсу.

    Hirenkyaku (Flying Screen Step) - 30 ТР
    Тази техника позволява предвижването на разстояние до 5 метра със светкавична скорост, увеличавайки бързината ви x5. Коства 30 реатсу. Може да се използва веднъж на ход.

    Heilig Pfeil (Holy Arrow) - 30 ТР
    Позволява сформирането и изстрелването на енергийна стрела/патрон/копие/тн., без значение дали имате подходящо за задачата оръжие. Нанася 30 щети. Бързината на техниката е (контрол). Коства 20 реатсу.

    Shirohari (White Glass) - 30 ТР
    Създава се на максимум 2 метра разстояние, полупрозрачно стъкло от енергия, което може да спре до 20 щети. Ако бъде счупено, стъклото се пръска на остри парченца, нанасяйки 20 щети на всички покрай него. Коства 30 реатсу.

    Reiken (Spirit Blade) - 30 ТР
    Обгръща се ръката със специална енергия, позволяваща рязането през плът и всякаква друга материя (стига силата да е достатъчна). Увеличава физическите щети при такива атаки с 30. Коства 20 реатсу на ход.

    Blut (Blood) - 40 ТР
    Позволява повишаването на атакуващата или защитната ви сила за определено време. Увеличава щетите от атаките ви или намаля щетите, които поемате с 20 (в зависимост от кое сте си избрали, като активирате техниката). Коства 20 реатсу на ход.

    Ransotengai (Heavenly Wild Puppet Suit) - 50 ТР
    Използвайки нишки от рейши, тази техника позволява да продължите да движите тялото си нормално, даже и да сте обездвижени или контролирани от противника. Трае 3 хода и може да се ползва веднъж на битка. Коства 40 реатсу.

    Licht Regen (Light Rain) - 70 ТР
    Изстрелват се множество енергийни стрели/патрони/копия/тн. подред, разчитайки на бързина и бройки, вместо на прецизност и сила. Всяка стрела нанася 10 щети. Общо се създават 50 стрели до края на техниката. Бързината на всяка стрела е (контрол). Коства 50 реатсу.

    Гинто техники:
    Wolke (Cloud) - 10 ТР
    Използва се 1 гинто капсула за да се създаде лек взрив, забавящ инерцията ви, за да нулира щетите от падане/сблъсък с неутрален обект.

    Gritz (Five Frame Bonds) - 30 ТР
    Хвърля се 1 гинто капсула, която при активация на техниката сформира сребърна кутия с човешки размери, затваряйки противника вътре (стига да е до него). Трае 1 ход, но може да се разбие, ако противника има над 50 сила.

    Shinkuurei (Spirit Vacuum) - 30 ТР
    Използват се 2 гинто капсули за да се създаде бариера от вакуум в пространството пред куиншито. Бариерата може да погълне общо 40 щети преди да се запълни и изчезне.

    Seito (Holy Road) - 30 ТР
    Разлива се 1 гинто капсула по земята в непрекъсната линия с дължина 1 метър, видима само за собственика. Когато някой престъпи през линията, се получава енергиен взрив, нанасящ 30 щети.

    Heizen (Heating) - 60 ТР
    Хвърлят се 4 гинто капсули, като се сформира енергийно поле между тях при активирането на техниката, приличащо на кутия. Нанасят се 80 щети на всичко в обхвата на полето, направо десинтегрирайки удареното място, ако щетите са достатъчни да убият противника. Максималният диаметър на кутията е 1 метър.

    Sprenger (Explosion) - 70 ТР
    За да се използва тази техника, трябва да се разпръснат 5 гинто капсули из бойното поле, под формата на пентагон. Когато противника стъпи в центъра на фигурата, краката му биват завързани за земята от рейши енергия за 1 ход (нужна е 80 сила за да се скъса енергията). Използвайки 6та капсула, куиншито може да предизвика огромен взрив, обхващащ целия пентагон (даже и да не е завързан в центъра врага). Взрива отнема известно време да се задейства изцяло, което го прави лесен за избягване. Максималният диаметър на пентагона може да бъде 10 метра, а самият взрив нанася 120 щети.

    PS: Кликайте на списъците с техниките, за да ги отворите.

      В момента е: Чет Юли 19, 2018 1:25 am