Bleach Adventure Chronicles

    Масивната гарганта

    Share
    avatar
    Прайна

    Брой мнения : 29

    Re: Масивната гарганта

    Писане by Прайна on Сря Май 17, 2017 4:32 am

    Имаше и друг холоу? Ето каква била работата. Сега определено имаха стратегическото преимущество, понеже не само хем все още останаха незабелязани, хем знаеха горе долу колко са силни опонентите им. Сенчестата фигура за жалост реши да не напада, а да заеме позицията на страничен наблюдател до някакъв стълб. Яко подкрепление. Това което правеше с тялото си бе твърде неестествено, а Прайна недоумяваше как поддържаше такава техника с толкова малко реатсу. И като заговорихме за реатсу...
    Птичката наведе клюн към Гримулф и му изпя абсолютно цялата информация, която бе събрала до този момент, за това колко силни са опонентите им, в това число и сенчестият и Сенму, а и точното местоположение на холоуа, чието присъствие вълчо бе усетил още от преди малко. За сега той явно не правеше кой знае какви действия, понеже все още си бе там и не бе нападнал човека, който си запра нанякъде - доста смело се разхождаше сам самичък, с нулева видимост.

    След това Прайна млъкна. Бе казала всичко, което бе разбрала до момента и се радваше, че имаше възможността да го предаде на вълчо. Тук той можеше да прецени какво иска да прави, но донякъде птицата знаеше, че сигурно щеше просто да се хвърли върху единия противник. Само не искаше да изпада в неблагоприятна ситуация, понеже противниците бяха двама, не знаеха какви умения използват, а и тази мъгла...

    Тя затвори очи, нямаше какво повече да прави и издаде една въздишка. Стана й жал за човека пред тях, но не е като да можеше да направи кой знае какво. Да се провикне и да го стресне ... да се опита да го спаси по някакъв начин. От друга страна, ако направеше нещо такова излагаше двамата с Гримулф на неприятности, от страна на сенчестия им гайд, понеже едва ли щеше да му се понрави да помага на човека, когото трябваха да отстранят, а съответно и на другия холоу. След миг вълкът получи сигнала, който може би чакаше още от одевешното си колебание. Прайна прибра крилото си и след миг златистото й реатсу започна да обгръща вълчо в нова защитна бариера.
    - Не мога да те последвам директно, но ще те пазя от високо. - тя разпери крилете си и излетя във въздуха, като възнамеряваше да кръжи над тях и да усеща какво се случва, чрез пескисата си. А междувременно, далеч не бе забравила и за придружителя им.
    avatar
    Гримулф

    Брой мнения : 42

    бау баууууууууу!!!

    Писане by Гримулф on Сря Май 17, 2017 11:19 am

    Реакцията на Прайна бе интересна, все пак така да изложи крилото си на показ, направо се молеше да бъде отхапано! Мляс мляс!
    Естествено Гримулф, понеже не бе пълен задник не го направи и остави птичката да си отлети и да започнат битката.
    Изглежда човека лутащ се из мъглата бе сравнително силен, факт който запали апетита на вълка. Изчакването се бе оказало добър ход, все пак холлоуа имаше навика да подценява човеците и смяташе да се нахвърли върху другият холлоу.
    Сменяйки скорост, Грим издаде тихо ръмжене, което дори и да предупредеше неговата плячка, си струваше. Все пак един лов не бе интересен, ако приключеше с първият удар.

    Сенчестото "нещо" се залепи за метално дърво, растение което вълка не бе виждал досега. Прайна полетя, както винаги и остави съюзника си да действа както винаги: оръжие.
    Кокалистите лапи задълбаха в земята и миг по-късно холлоуа вече препускаше към човека. Мъглата бе сравнително гъста, щеше да е скрие движението на вълка, но за жалост прикриваше и човека. Гримулф щеше да разчита на обонянието си за да нацели жертвата.
    Непознаният холлоу сигурно щеше да се намеси рано или късно, но това не бе от значение, ще трябва да си изчака реда. Целейки се да нападне в гръб, Гримулф жадно си представяше как скача и поваля човека пред него и забива зъби в нежната плът.


    _________________
    Wolfie is hunting you.
    avatar
    Ранс

    Брой мнения : 242

    Re: Масивната гарганта

    Писане by Ранс on Чет Май 18, 2017 8:14 pm

    Въпреки намалената видимост, човека успя в последния момент да чуе и забележи нападащият го холоу. Вдигайки ръцете си в гард, той блокира атаката и вместо да бъде повален просто остана захапан от вълка за дясната ръка. Тялото му бе неестествено кораво, а и вкуса ми не биваше хич.
    /10 щети/
    С един силен ритник, той се опита да отблъсне Гримулф, но златистата бариера блокира щетите и съответно отпорът от удара.
    Сянката през това време заобиколи мъжа в гръб и трансформира ръката си в шип, с който го прободе през торса. Секунда след това обаче, противника им изчезна, сякаш изпарявайки се във въздуха.
    Чуха се нечии стъпки приближаващи се от далечината, вероятно принадлежащи на непознатият холоу. Сянката пък се стопи веднага в земята, скривайки се някъде.
    Изненадващо обаче, от мъглата се подаде образа на същият човек, който токущо бе изчезнал. Даже пескисата на Прайна потвърждаваше, че холоула все още си стоеше назад, а това пред тях бе човека.
    - От замъка ли ви пратиха?- неочаквано ги заговори мъжа. Може би не бе враждебно настроен? Или пък просто имаше нещо, което иска да обсъди толкова много, че да се поставя в опасност така.
    avatar
    Гримулф

    Брой мнения : 42

    Re: Масивната гарганта

    Писане by Гримулф on Пет Май 19, 2017 10:20 am

    Грим осъзна, че си имат работа с нещо неестествено, още щом захапа неприятната плът на човека.
    Изненадващото появяване на човека погъделичка интереса на холлоуа. Нещо в цялата работа му се стори съмнително.
    Дали необичайната способност на непознатия го тревожеше или просто му бе интересно, какво ще му предложи и този. Вълка поддържаше разстоянието между двамата, докато се обикаляха за битка.
    Вълчата усмивка все така украсяваше лицето на холлоуа, но все пак той отвори уста и промълви:
    - Може би. Какво значение има? - отвърна Гримулф, все така забил поглед в човека.
    Двамата най-вероятно се преценяха, но кой щеше да предприеме първата стъпка бе спорно.... е технически втората, Грим вече бе нападнал.

    Докато вълка и човека кръжаха един-друг, то над тях, скрита в небесата бе Прайна. Летящият холлоу най-вероятно бе още по-изненадан от развоя на събитията.
    Птицата нямаше да предприеме бойни действия или поне за момента, това не се искаше от нея.
    В опит да прати телепатично съобщение до нея Грим,  без да вдига глава , се протегна съзнанието си към нея:
    - Гъррррр, провери, какво прави онзи скрит холлоу. Нещо ми намирисва тази работа....
    Нима черно-белият вълк имаше някакви съмнения, че човека и холлоуа работят заедно? Що за странна комбинация, но всичко бе възможно.
    Все пак Грим се бе изправял срещу холлоули, които като използваха човешки кукли за да примамят плячката си. Метод на лов, който не му се нравеше.
    Докато Грим се надяваше, че птичката ще си свърши работата Вълка реши да не губи време. Спирайки обикалянето си около целта, холлоуа се метна в атака. Златният щит на Прайна, все още държеше, което най-вероятно значеше, че този не удря толкова силно.
    Изкарвайки трите пипала, Гримулф се хвърли в атака целяща да държи вниманието на мъжа високо, докато де пипала се плъзнаха под тялото на холлоуа и се опитваха да се увият около краката му.
    Дали тактиката щеше да е успешна? Естествено!


    _________________
    Wolfie is hunting you.
    avatar
    Прайна

    Брой мнения : 29

    Re: Масивната гарганта

    Писане by Прайна on Пет Май 19, 2017 2:20 pm

    Развилата се ситуация доста учуди Прайна. Тя никога не би предположила, че нямаше да се разгърне битка, за каквато се и бе подготвила ... до колкото можеше да бъде готова за такава де. Явно човекът искаше да говори с тях, което й се стори още по-нелогично. Първо, за него "тях" нямаше, бе само той - Гримулф, който го бе нападнал, а вместо да отвърне, човекът просто го бе заговорил. Зачуди се какво му се въртеше из главата. Дали това бе едно недоразумение и той самият работеше за Сенму и просто бяха объркали жертвата. Или път бе срещу тях и се опитваше да привлече някого на своя страна. Ако бе второто, то трябваше да бъде доста уверен в способностите си, че да се обърне така открито към холоу, който вече бе разкрил своята враждебност. За миг Прайна се замисли дали бе добра идея да се показва. За момента тя бе скрита в мъглата и нито човека, нито другия холоу знаеха за присъствието й. Ако Гримулф не се впуснеше отново да напада без да помисли, можеха да изкопчат някаква информация от този човек.

    Птицата много искаше да разбере какви бяха плановете на тези в замъка и какъв ритуал извършваше Сенму. За миг се почуства доста глупаво, че не се бе опитала да разпита чернокосия повече, а просто бе последвала Гримулф, като безгласна буква. Нещо, което доста често я бе спъвало докато бе жива. До някъде вече нямаше връщане назад и я бе грижа той да не се вкара в някоя неблагоприятна, за него, ситуация, именно причината, поради която го последва, а това на което се надяваше бе, ако се стигнеше до смяна на страните, въпреки че реално тя не искаше да помага на Сенму, заради съмненията които я гризяха, вълчо да не бъде толкова глупав, че да се подвежда по няколко реатсу бонбона.

    За момента Прайна прецени, че е най-добре да остане скрита и да види как ще се развие ситуацията. Явно мъжът можеше и сам да се защитава срещу Гримулф, затова нямаше вероятност да бъде така лесно убит. Вниманието й се насочи към другия холоу - далеч не бе забравила за него и въпреки че бе горе долу на нейното ниво, можеше да обърка ситуацията още повече, както и онзи сенчестия, който явно се бе размърдал и бе опитал да атакува. Птицата се насочи към мястото, където бе усетила присъствието на холоуа, и се опита да се доближи колкото е нужно, за да забележи какво прави, без обаче да се излага на опасност твърде много. Освен това, нова вълна от пескисата бе излъчена от тялото й, за да усеща какво се случва при останалите, като допълнение в това, че ги чуваше.
    avatar
    Ранс

    Брой мнения : 242

    Re: Масивната гарганта

    Писане by Ранс on Съб Май 20, 2017 4:10 am

    Преди мъжа да може да отговори, Гримулф вече бе започнал нова атака. Той пак опита да се предпази по същия начин с ръце, но вълчите пипала се оказаха неочаквана изненада и за нула време баланса му се наруши, в резултат на което се озова по гръб на земята.
    - Не, чакай!- викна човека, опитвайки се да укроти за момент звяра.

    През това време Прайна намери холоу индивида, криещ се назад в мъглата - имаше тяло на лъв и змийска опашка, а маската му наподобяваше човешко лице, като от онези странни индиански тотеми. За момента просто пасивно си седеше насред тревата в парка. Бездействието му бе прекъснато в следващия момент обаче, когато главата му се извъртя нагоре, поглеждайки в посоката на птицата, веднага щом тя се доближи в някакъв определен радиус от него.
    - А, чудех се накъде отлетя.- каза съществото, със спокоен глас. - Иска ми се да спрем с агресията вече, за да си спестя реатсуто.- думите му служеха хем като знак, че не е враждебен, хем като въпрос към птицата, дали тя е такава.
    avatar
    Прайна

    Брой мнения : 29

    Re: Масивната гарганта

    Писане by Прайна on Съб Май 20, 2017 4:59 am

    What.The.Actual.Fuck. По-точно описание на реакцията на Прайна нямаше за момента /а и не само нейната tbh/. Изглежда не бе толкова скрита колкото си мислеше, явно този холоу също имаше някакво умение, с което да усеща реатсу или някакво подобно.
    - Ти ... той ... хъх? - птицата бе като фрасната с мокър парцал. Добре, тук определено я хванаха неподготвена. За всичките 133 години, които бе прекарала като холоу, тя не бе срещала такъв, който да не е враждебно настроен. Че даже да иска и да преговаря. Ако трябваше да бъде честна пред себе си, му вярваше. Защо? Две прости причини. Защо щеше да се излага на такава опасност, ако искаше да се бие? Другата бе, че някой ден, щеше да се радва някой и на нея да повярва така, независимо че е холоу. Ами човекът? По думите на холоуа, изглежда те бяха свързани по някакъв начин. Дали работеха заедно? Или може би Гримулф се бе оказал врачка и бе предположил бойния му стил правилно... а като стана въпрос...
    - Гримулф! - птицата се обърна за момент към посоката, която съотборника й се биеше, а след това се насочи отново към холоуа, подобие на сфинкс - Чакай, нека поговорим. Той е малко импулсивен, но ще се опитам да го вразумя.

    Прайна разпери криле и полетя към вълка. Пескисата, която бе използвала предния си ход, й бе показала местоположението му, а той даже бе започнал да хаби реатсуто си, което значеше, че бе нападнал отново и не си поплюваше /typical/. Когато птицата стигна дестинацията си, тя кацна точно до Гримулф и му проговори:
    - Хей... - гласът й бе доста колеблив. Знаеше, че вълчо не е такъв и не обичаше да преговаря особено, но за краткото време което имаха възможността да прекарат заедно на този евент, Прайна си бе поставила за цел да го научи на едно простичко нещо, и то бе че понякога директната атака не е най-добрият подход - Холоуа. Той е свързан по някакъв начин с човека. Не знам, може би са заедно, а може и да е част от уменията му. Изглежда той не е враждебен и иска да говори с нас. Нека видим какво ще каже ... моля те - за жалост не можеше да използва онзи прочут кучешки поглед, за да може молбата й да бъде по-ефектна, ала какво да се прави. Животът я бе дарил с образа на птица и той освен предимства, си имаше и недостатъци. Надяваше се, вълкът да я послуша и да разберат, най-сетне какво става тук.
    avatar
    Гримулф

    Брой мнения : 42

    бау баууууууууу!!!

    Писане by Гримулф on Съб Май 20, 2017 7:58 pm

    //told u so

    Изчезвайки за пореден път, Грим се убеди, че противника му ползваше някаква нетипична техника за битка.
    Момент по-късно чу и гласа на Прайна, която долетя и се опита да го укроти.
    Изглежда птичият холлоу имаше голямо желание да чуе, какво има да каже този непознат холлоу. Грим не бе толкова заинтересован, но пък птичката изглежда държеше на това.
    - Ъх, окей, но ако е нещо тъпо ще го изям. - обеда вълка и тръгна кротко към химерата.
    Грозното й, човешко лице най-вероятно призоваваше формата на човек.
    Хищническият ум на холлоуа му подсказваше, че и този щеше да иска нещо от тях. От друга страна, ако и той предложеше нещо като награда, може би щяха да стигнат до някаква сделка.


    _________________
    Wolfie is hunting you.
    avatar
    Ранс

    Брой мнения : 242

    Re: Масивната гарганта

    Писане by Ранс on Пон Май 22, 2017 9:18 pm

    - O, страхотно. Имаме напредък.- възкликна доволно свинксоподобното същество, докато постепенно се доближаваше към Гримулф и Прайна, за да стане видим за двамата... пък и да не трябва да се провиква. Гласът му имаше отпуснат и някак си позитивен тон, въпреки очевидно заплашителният му холоуски образ.
    Междувременно човекът, който досега бе повален на земята от вълка, отново бе изчезнал някъде безследно, а сенчестият мъж продължаваше да се крие.
    - Радвам се, че попаднах на други от вида ми тук. Притеснявах се, че само от онези хора ще срещна.- каза той, вероятно визирайки подчинените на Сенму. - Ще карам по същество: тези от замъка се опитват да направят човешкия свят недостижим за останалите, а аз изобщо не харесвам това. Бих искал да ги спрем и евентуално да се възползваме от нещото, което ще използват за постигането на тази цел.- с тези думи, той спря да се доближава, бивайки вече на едва 15тина метра от вълка и даже по-малко от птицата. Заставайки в седнала поза, той насочи погледа си за момент към едно близко дърво, намиращо се два метра в ляво от Гримулф, след което продължи да говори.
    - Аз съм Арос.- представи се, подканвайки един вид и другите да направят същото.
    avatar
    Гримулф

    Брой мнения : 42

    бау баууууууууу!!!

    Писане by Гримулф on Вто Май 23, 2017 10:57 am

    - Аз пък съм гладен! - изръмжа Грим, все така заел заплашителна поза. Другият холлоу изглежда се опитваше да ги отпусне, може би да свалят гарда си.
    За жалост хищника пред него нямаше желание да води цивилен разговор... дълго време.
    Свинкса изглежда бе поредният желаещ да се възползва от холлоулите за да постигне собствените си цели. Въпроса бе, какво щеше да им предложи.
    - И, какво е това "нещо", за което говориш?
    Вълка изглежда нямаше голямо доверие на Арос, но самият той предполагаше, че Сенму използва нещо по-силно от собственото си реятсу.
    В момента Гримулф не смяташе да сменя мнението си, макар че реятсу бонбоните изглеждаха прекалено хубаво за да са истина. Пък и какво бе създало тези неща?
    Въпроси без отговори....


    _________________
    Wolfie is hunting you.
    avatar
    Прайна

    Брой мнения : 29

    Re: Масивната гарганта

    Писане by Прайна on Вто Май 23, 2017 8:21 pm

    Да отделят човешкия свят от останалите? Защо подяволите биха искали да направят такова нещо? Може би си мислеха, че така предпазват хората от холоуите, но ако само в Киото бяха такива последствията, какво щеше да стане, ако започнеха да всяват този хаос във всеки един град по света? Да не говорим, че жертвите биха били милиони, ако успееха с плана си. Тези сигурно бяха от типа, че всичко им е позволено, стига да постигнат целта си. А какво щеше да стане с холоуите и шинигамитата, които бяха в човешкия свят? Дали щяха да останат затворени там завинаги? Е, реално имаше още много преди да успеят да изолират баш целия свят, но все пак това й се струваше толкова нереално и абсурдно, като цел. Чудеше се какво целяха с цялото това нещо и какво бе подтикнало това? Реално шинигамитата не пречеха на хората. И като стана дума, какво щеше да стане с всички, които умираха? Дали автоматично щяха да стават холоуи, поради липса на шинигами, които да пренасят душите им в Сейрейтей? Или може би нямаше да има прераждане повече. Каквото и да бе, това изобщо не се понрави на Прайна. Толкова много жертви и то случайни хора, които нямаха нищо общо с това. Не, трябваше да има по-добър начин.
    - Защо биха искали да направят нещо подобно? - попита птицата. Явно свинксоподобния холоу бе по-запознат със ситуацията и се надяваше да им даде повече информация.

    Друго, обаче също привлече вниманието на Прайна. Въпросният Арос искаше да се възползва от това, което Сенму използваше за да осъществи плановете си. Поне птицата така смяташе, че ритуалът, който той изпълнява сега, е именно за това. Какво бе намислил да прави с подобна сила този холоу? Определено това бе фал за него, който не накара Прайна да му вярва и то никак. Той не бе враждебен, ала това можеше да е просто един план и реално поредния, който искаше да се възползва от двата холоуа. Да не говорим, че и онзи сенчестия сигурно беше наоколо и всеки момент можеше да иде да изпее всичко на Сенму. Това я обезпокои. Не знаеше какво да предприеме. Мисълта й се насочи към спътника й, искаше да се допита до него без да ги чуват нито Арос, нито онзи сенчестия, където й да бе той. Чудеше се как да стане това. Тя искаше да чуе какво е мнението на Гримулф и сякаш щеше да е по-спокойна, ако той бе на нейна страна, все пак за момента само на него имаше някакво доверие. Въпреки че едва ли на него му дремеше особено много какво става. Той търсеше просто жертви и реатсу, което да погълне.
    avatar
    Ранс

    Брой мнения : 242

    Re: Масивната гарганта

    Писане by Ранс on Чет Май 25, 2017 6:01 pm

    - Де да знаех.- отговори Арос на вълчият въпрос, като ако можеше сигурно щеше да свие рамене в този момент. - Единия от хората, отговорни за тази ситуация, се опита да ме придърпа към каузата им. Извлякох всичката информация, която можех от него, но уви даже той не знаеше, по какъв начин лидера им постига всичко това.- обясни той, хвърляйки отново бърз поглед към въпросното дърво. През цялото това време, продължаваше да си стои мирно седнал за да не предизвиква случайно нежелана агресия от страна на Гримулф.
    - Колкото до "защо го правят", нямам точен отговор. Може би си мислят, че в човешкия свят няма място за други същества, като шинигамита и холоус. А може би групата им има някаква друга голяма изгода от цялата тази ситуация. Имам чувството, че ако разкрием метода им, ще си отговорим и на този въпрос... А като става дума за това, има две причини да искам вашата помощ. Първо - можете да заблудите виновниците, че сте на тяхна страна все още, което ни отваря много възможности. Второ, всичко е по-интересно с добра компания, от колкото сам да го вършиш.- правейки моментна пауза, свинкса погледна към Прайна, добавяйки: - ...пък и умението ти да летиш ми дава някои идеи.-
    - За да е честно всичко, съм съгласен да делим на три "наградите", на които евентуално ще попаднем. Нямам против даже да оставя повече неща за вас, стига това, което съм си го наумил да е възможно.- привършвайки обясненията за момента с тези финални думи, той зачака да чуе мнението на другите два холоус по въпроса.
    avatar
    Гримулф

    Брой мнения : 42

    Re: Масивната гарганта

    Писане by Гримулф on Пет Май 26, 2017 12:00 pm

    Облизвайки устни Гримулф не издаде дали е съгласен със свинкса или се приготвяше да го изяде. Вълчо някак си не одобряваше цялата тая идея, нито имаше пълно доверие на Арос.
    Двамата с Прайна бяха дошли да ловуват, а в последствие им бяха предложили и награда за лова, и ето че сега пък се бе появил някакъв си, непознат холлоу. И на всичкото отгоре им предлагаше евентуална награда, ако му свършат работата?
    Грим имаше друг план, много прост план и смяташе да се придържа към него.
    Холлоуа хвърли поглед към въпросното дърво, а след това към Прайна и се озъби:
    - Нещо против? - попита той, а само тя си знаеше, какво има напредвид Вълка.


    _________________
    Wolfie is hunting you.
    avatar
    Прайна

    Брой мнения : 29

    Re: Масивната гарганта

    Писане by Прайна on Пет Май 26, 2017 1:10 pm

    Повече от ясно бе, че Арос се целеше предимно към нещото, използвано от Сенму за ритуала, а не бонусите, които евентуално биха получили в последствие на изпълнение на задачата, която си "бе наумил" той. Това не й вдъхваше никакво доверие. Реално бе дружелюбен, ала такива персони разкриваха истинския си характер, когато са адски близо до целта си или след моментното й постигане. Що се отнася до групата виновници за целия този хаос, явно се мъчеха да привликат помощ от всякъде, тоест ако обърнеха страната, вероятно щеше да има съпротива. Да не говорим, че целият им този разговор може би отиваше подяволите, при липса на сенчестия, който можеше спокойно да изпее всичко на Сенму, ако не го бе направил вече. Прайна се зачуди дали той все още се криеше някъде наоколо и чакаше да види, в крайна сметка какво биха решили холоуите. От това би следвало, че има някакво умение за следене или поне усещане на реатсу или присъствие или каквото и да е от този род. Не бе наясно дали ги чуваше, ала този път тя нямаше да допусне същата грешка. Ясно й бе, че Гримулф също не вярва на Арос, повече от ясно й бе и фактът, че той сигурно искаше да го нападне или поне в по-късен етап, а дали ще го направи си бе изцяло негова работа. Това, което тя нямаше да позволи втори път, и то непосредствено близо един след друг, бе да следва нечия кауза, без да знае каква е, само защото "бе алчна" за възнаграждение ... нещо, което не я вълнуваше особено и можеше и без него. За нея по-важно бе да действа с чисто съзнание.
    - Всичкото това сладкодумие доста ти се отдава, обаче няма да стане. Веднъж вече се сългасих да подкрепя някого без да знам в какво се въвличам, поради нечия друга преценка. Сега или ми изпяваш всичко, което мислиш да правиш с каквото и да е това, което намерим в замъка ... или аз съм пас - птицата бе категорична. Този път нямаше да я мотаят и се радваше, че най-накрая се застъпва за себе си веднъж, преди за някого другиго. Що се отнасяше до сянката, от Прайна се издаде една сонарна вълна, поредната pesquisa, целяща да разбере дали въпросния индивид е наблизо или не.

    /what is this? no paragraphs ;o/
    avatar
    Ранс

    Брой мнения : 242

    Re: Масивната гарганта

    Писане by Ранс on Съб Май 27, 2017 10:26 pm

    /Време е за Jojo стил детайлни обяснения на способности от собственика им. xD/

    Техниката на Прайна разкри, че сенчестият им гайд все още бе наблизко... по-точно, бе зад въпросното дърво, което Арос бе фокусирал вече два пъти с поглед. Явно смяташе да изслуша разговора, преди да предприема действия.
    - Добре тогава, няма какво да увъртам. - започна свинкса, изправяйки се на крака отново. - Имам две основни способности - записване и пресъздаване. Когато погълна нечие реатсу, то бива записано заедно със спомените му. Съответно след това мога по всяко време да пресъздам образа на собственика и способностите му. Мъжът, който нападнахте беше едно от създанията ми.- Имайки се това предвид, сега стана ясно, защо човекът одеве можеше да изчезва и да се появява от нищото.
    - Та както споменах одеве, успях да извлека информация от един от хората, отговорни за цялата ситуация, благодарение на първата ми способност. Според спомените му, причината им да създават целия този хаос е защото искат да се възползват от реатсуто на всички биещи се из града. Конкретна информация относно "как" нямаше, но теорията ми е, че по някакъв начин от замъка абсорбират остатъчното реатсу от техники и така нататък. Предполагам и сами се досещате на къде бия с това.- Изглежда Арос искаше да провери дали ще може чрез техният метод да обогати арсеналът си от "записани образи". - Уви, създанията ми не могат да са по-развити от мен самият, а и имам максимален лимит от 10 "запаметени" образа, които мога да "помня". Съответно, едва ли ще мога да се възползвам напълно от въпросното устройство/метод за абсорбиране на реатсу, но даже и с това ограничение на предвид, наградата все пак си заслужава риска.- най-големият въпрос сега обаче бе, какво смяташе да прави след това.
    - Особен интерес да се бия с когото и да е било след или преди това, нямам. Нуждата от конфликт винаги ми е било най-неприятното ограничение, свързано със способностите ми... все пак никой няма да ми даде част от реатсуто си доброволно. Естествено, както вие ще сте ми помогнали с тази ми цел, ако евентуално се съгласите, аз също съм съгласен да помогна с каквото и да е после.- Разбира се, холоула нямаше как да гарантира, че ще си спази обещанието. Най-близкото нещо до гаранция, което можеше да им даде, беше въпросното обяснение за способностите му.
    - Е, какво мислите?- запита той най-накрая, пристъпвайки стъпка назад, в случай, че не получеше добър отговор. Не му се искаше да се стига до там, но разговора не вървеше в негова полза досега и евентуално можеше да му се наложи да се оттегли.
    avatar
    Прайна

    Брой мнения : 29

    Re: Масивната гарганта

    Писане by Прайна on Нед Май 28, 2017 1:10 am

    Сега донякъде нещата започваха да се нареждат. От замъка "бълваше" изключително силно реатсу, което привличаше всички натам. Съответно всички холоуи, шинигамита и хора, които участваха в битки, използваха уменията си и съответно своето реатсу, което явно по някакъв начин се абсорбираше в замъка. От цялото това събрано реатсу, Сенму можеше да направи въпросния ритуал, за отделяне на човешкия свят от останалите. Не само това, сега й стана и ясно как бяха направени онези реатсу бонбони, които той им бе предложил.
    - Теорията ти може и да е вярна. - започна Прайна - Човекът, с когото разговаряхме в замъка, ни предложи някакви реатсу бонбони, които вероятно са направени по начина, по който ти каза.

    Уменията на Арос определено звучаха доста интересни, ала Прайна бе привлечена повече от нежеланието му за конфронтация, което до голяма степен й напомни за нея самата и как точно това се опитваше да избягва, колкото бе възможно. Това изигра доста голям плюс за свинкса, понеже автоматично накара птицата да му повярва и да му се довери. А дали бе наивна, отново, явно само времето щеше да покаже. Предполагаше, че вълчо няма да има против да се съюзят с Арос, понеже както той можеше да абсорбира реатсу за собствения си боен стил, то така и Гримулф можеше, за да се нахрани. Просто нямаше да бъде във формата на бонбон. Птицата забеляза как холоуа пристъпи назад. Явно си мислеше, че няма да получи позитивен отговор и не искаше да бъде твърде близо до тях, в случай че вълкът го нападнеше. Прайна, обаче, бе получила вече достатъчна причина да обърне страната и да не помага на Сенму, а напротив даже да го спре, преди ситуацията да е излязла от контрол. Определено не одобряваше какво се случва и последствията от това. Оставаше само едно...

    Г-н сянка се скатаваше близо до тях. Явно подслушваше и щеше да реагира в зависимост от възникналата ситуация. За птицата бе ясно, че ще се върне в замъка, но този път нещата нямаше да са толкова спокойни там. Тя се обърна към Гримулф и с глава му кимна към дървото, до което стоеше, за да му намекне, че сенчестия е там и евентуално, ако така изпитва желание, да го нападне изненадващо. Ако щяха да действат с Арос и да се опитват да заблуждават Сенму, то досегашният им водач трябваше да бъде премахнат от цялостната картина. Нещо, което вълчо би свършил отлично и без даже да се съпротивлява. След като сянката бе извън схемата, то можеха да говорят по-спокойно и тогава Прайна щеше да се опита да убеди спътника си да действат с Арос. А за да може съвсем да схване намека й за атака, защитното й златисто реатсу обгърна вълка, за да може да напада спокойно.
    avatar
    Гримулф

    Брой мнения : 42

    Re: Масивната гарганта

    Писане by Гримулф on Пон Май 29, 2017 2:30 pm

    Разговора между двата пацифистични холлоуа, премина покрай ушите на Грим, напълно игнориран. Агресивният холлоу, все така бе готов за битка, но Арос бе нацелил единствената му слаба точка: дългите, скучни разговори.
    Вълка бе напълно доволен да остави Прайна да води преговорите и да отмести вниманието на досадният холлоу, докато кумчо-вълко му скочи и изтръгне гръкляна.
    Изглежда новодошлият не бе пълен глупак, защото с приключването на разговора той направи крачка назад, действие което предизвика ехидна усмивка от страна на Гримулф.
    Миг по-късно, холлоуа усети златистият щит на птицата да го обвива, знак за началото на битката. В този момент обаче, съюзничката на вълка му посочи едно близко дърво.
    Дали искаше да си играят на пръчка? Не, не едва ли...
    Обърканият холлоу напълно се спря за миг и мисълта му потече, ... ами трудно.
    "Тъпото нещо е пред нас, но тя ми сочи дървото зад нас... може би е усетила, че е използвал умението си?"

    Тази мисловна пътека водеше към прекалено много въпроси, а Грим нямаше намерение да се занимава с такива неща. Щеше да се довери на птицата, все пак тя знаеше, какво прави.... поне до момента.
    Пък и този Арос, едва ли щеше да бъде от най-бързите.

    Обръщайки се, Гримулф се хвърли към дървото и се опита да му нанесе възможно най-сериозни щети. Холлоуа използваше зъби и нокти в опит да раздере дървото, макар че не разбираше в какво се целеше....


    _________________
    Wolfie is hunting you.
    avatar
    Ранс

    Брой мнения : 242

    Re: Масивната гарганта

    Писане by Ранс on Сря Юни 07, 2017 2:42 am

    Преди да е достигнал въпросното дърво, Гримулф видя как нещо се размърда иззад ствола - досегашният им гайд. Моментално той се стопи в земята, стрелвайки съм към един близък стълб, 3 метра в дясно. Опитваше се да избяга вероятно, имайки се предвид, че ситуацията се беше обърнала едно в три срещу него.
    През това време пред Арос се материализира образът на някакво шинигами - очевидно един от съмъните му - затичвайки се към новият враг. Използвайки шумпо, шинигамито се позиционира зад стълба, пресрещайки сянката. Зампактото му уви обаче бе блокирано, тъй като противника трансформира дясната си ръка в сенчесто острие, с което да се предпази.
    avatar
    Гримулф

    Брой мнения : 42

    Re: Масивната гарганта

    Писане by Гримулф on Чет Юни 08, 2017 3:47 pm

    Черното същество, вероятно не бе холлоу, което събуди интереса на Грим. Досега не бе похапвал нещо такова, но определено щеше да се опита от неговото реятсу.
    Докато локвата се сражаваше с Арос, то вълка смяташе да изтича и да го захапе, за да не може да избяга.
    Общата им атака трябваше да е достатъчна за да го спрат, макар че нещото бе доволно бързо. Ех, в такива моменти, колко полезно щеше да е някакво умение, което да улови или спре движенията на целта. Жалко, че Прайна не притежаваше такова.
    Естествено Гримулф също не притежаваше такава способност, но пък хей... той бе атакуващ тип, а не съпорт. Може би в бъдещето щеше да развие, някаква способност.
    За момента холлоуският вълк се фокусираше върху целта си и не смяташе да изпуска този шанс.


    _________________
    Wolfie is hunting you.
    avatar
    Прайна

    Брой мнения : 29

    Re: Масивната гарганта

    Писане by Прайна on Съб Юни 10, 2017 3:08 pm

    Всеки на негово място би направил същото нещо, а именно да се опита да избяга, все пак 3 срещу 1 си бе неизгодна ситуация, както и да го погледнеше човек. На всичкото отгоре не знаеше бойния стил на трите холоуа, а дори и Арос да бе издал своя, не предполагаше какви умения бе събрал до сега. Проблема бе, че реатсуто на Прайна бе на свършване (изобщо не помня колко ми е бтв), затова трябваше да пести енергията си. Тази мъгла и използването на пескисата многократно я бе довело в долните граници на реатсуто й, а като добавим ограничената видимост и усет, хич не й се нравеше. Вълчо и Арос щяха да се погрижат за сянката, понеже те бяха тези, които имаха с какво да нападат. Бариерата на Прайна все още пазеше вълка, затова той можеше да си позволи спокойното нападане, а птицата щеше да остане при истинското тяло на Арос, за да се подсигури, че сенчестия няма да тръгне след него.
    avatar
    Ранс

    Брой мнения : 242

    Re: Масивната гарганта

    Писане by Ранс on Пет Юни 16, 2017 8:10 pm

    Тъй като вниманието на сенчестият силует бе заето от шинигамито на Арос, вълчият холоу остана незабелязан от него... и ето че бе моментално наказан за тази грешка, когато острите зъби на Гримфул се впиха в торса му. Изненадващо, в този момент сянката просто се разпадна и сякаш изчезна от съществуване. Макар да го бе вкусил само за момент, вълка усети, че тялото му бе сякаш изградено изцяло от реатсу... различно от това на Арос разбира се (по-рано като се биеше със създаденият от него мъж, също го беше захапал, така че можеш да сравниш).
    - Изглежда за момента сме сами вече.- обади се свинкса, докато "прибираше" създанието си. - Когато се чувствате готови, предлагам да ходим към замъка.-

    /Пишете от тук нататък в Центъра на града (най-сетне да ви изкарам от началната тема xD)./

    Sponsored content

    Re: Масивната гарганта

    Писане by Sponsored content


      В момента е: Сря Сеп 19, 2018 7:45 am