Shikai и Bankai трансформации
Достигането на тези две трансформации има няколко изисквания, които трябва да бъдат изпълнени, за да стане възможно.
Shikai:
- Герой lvl 2
- специален ивент за да научите името на меча си (първо трябва да се изпълняват предните изисквания);
Когато изпълните изискванията, получавате:
Shikai
Увеличава един стат от сила/бързина/контрол с (10x левела на героя). Отключва ви kai нивото на всички занджуцу техники. Коства 10 реатсу на ход.
Bankai:
- Герой lvl 5
- специален ивент за да материализирате духа на занпактото си и да го победите в битка (първо трябва да се изпълняват предните изисквания);
Когато изпълните изискванията, получавате:
Bankai
Увеличава два стата от сила/бързина/контрол с (20x левела на героя). Отключва ви shin нивото на всички занджуцу техники. Коства 40 реатсу на ход.
Важно: Статовете, които Shikai и Bankai буустват, се избират при получаването на трансформацията и никога повече не могат да се сменят.
Ефектите на shikai-ове, като Senbonzakura и Hyourinmaru по правилата на форума също се смятат за занджуцу техники, които просто задължително се активират, при пускането на трансформацията. Това е с цел да не си усложняваме системите, а и за да може да се ъпгрейдва силата им лесно.
Категории техники
Всеки шинигами има достъп до 4 категории техники, които може да учи и развива. Те биват: занджуцу, хакуда, хоухо и кидоу.
Имайте на предвид, че макар някои от категориите да имат списък с общи техники, това далеч не ви ограничава само до тях - свободни сте да си създавате уникални техники и способности за която и да е от четирите категории.
Занджуцу
Това са техниките, свързани със занпактото ви. Те са винаги уникални за вас самите и никой друг не може да ги възпроизведе. Съответно тази категория си няма "общ списък".
Всяка занджуцу техника има 3 нива на сила:
1. Gen (origin) - Всяка занджуцу техника се счита на това ниво, когато занпактото ви е в обикновената си форма.
2. Kai (unleashed) - Това е нивото, на което е техниката, докато shikai формата на меча ви е активна.
3. Shin (true) - Бивайки достъпно само по време на bankai, това ниво е значително подсилена и в някои случай изцяло различна версия на техниката.
Хакуда
Хакуда е изкуството на ръкопашният бой и съответно всички техники от тази категория са изцяло свързани с това.
За разлика от занджуцуто, една и съща хакуда техника може да се учи от различни шинигамита (същото важи и за долните категории).
Хоухо
Всички техники в тази категория са свързани с подвижност и маневреност, Shunpo бивайки най-добре познатата и разпространена от тях.
По време на битка е позволено да ползвате само 1 хоухо техника на ход. Техники от другите категории, изискващи хоухо за да се изпълнят, също се броят към този лимит (Senkou например).
Кидоу
Кидоу техниките представляват реатсу магии, разделени на три подкатегории: Хадоу за директни атаки, Бакудоу за съпорт и Кайдоу за регенериране.
PS: Кликайте на списъците с техниките, за да ги отворите.
Достигането на тези две трансформации има няколко изисквания, които трябва да бъдат изпълнени, за да стане възможно.
Shikai:
- Герой lvl 2
- специален ивент за да научите името на меча си (първо трябва да се изпълняват предните изисквания);
Когато изпълните изискванията, получавате:
Shikai
Увеличава един стат от сила/бързина/контрол с (10x левела на героя). Отключва ви kai нивото на всички занджуцу техники. Коства 10 реатсу на ход.
Bankai:
- Герой lvl 5
- специален ивент за да материализирате духа на занпактото си и да го победите в битка (първо трябва да се изпълняват предните изисквания);
Когато изпълните изискванията, получавате:
Bankai
Увеличава два стата от сила/бързина/контрол с (20x левела на героя). Отключва ви shin нивото на всички занджуцу техники. Коства 40 реатсу на ход.
Важно: Статовете, които Shikai и Bankai буустват, се избират при получаването на трансформацията и никога повече не могат да се сменят.
Ефектите на shikai-ове, като Senbonzakura и Hyourinmaru по правилата на форума също се смятат за занджуцу техники, които просто задължително се активират, при пускането на трансформацията. Това е с цел да не си усложняваме системите, а и за да може да се ъпгрейдва силата им лесно.
Категории техники
Всеки шинигами има достъп до 4 категории техники, които може да учи и развива. Те биват: занджуцу, хакуда, хоухо и кидоу.
Имайте на предвид, че макар някои от категориите да имат списък с общи техники, това далеч не ви ограничава само до тях - свободни сте да си създавате уникални техники и способности за която и да е от четирите категории.
Занджуцу
Това са техниките, свързани със занпактото ви. Те са винаги уникални за вас самите и никой друг не може да ги възпроизведе. Съответно тази категория си няма "общ списък".
Всяка занджуцу техника има 3 нива на сила:
1. Gen (origin) - Всяка занджуцу техника се счита на това ниво, когато занпактото ви е в обикновената си форма.
2. Kai (unleashed) - Това е нивото, на което е техниката, докато shikai формата на меча ви е активна.
3. Shin (true) - Бивайки достъпно само по време на bankai, това ниво е значително подсилена и в някои случай изцяло различна версия на техниката.
Хакуда
Хакуда е изкуството на ръкопашният бой и съответно всички техники от тази категория са изцяло свързани с това.
За разлика от занджуцуто, една и съща хакуда техника може да се учи от различни шинигамита (същото важи и за долните категории).
- Хакуда Техники:
- Bakugen (Explosive Fist) - 20 ТР
Специална атака с юмрук, която създава взрив от реатсу в удареният предмет/противник. Отблъсква жертвата 3 метра назад. Нанася 30 бонус щети. Коства 20 реатсу.
Suigen (Sleeping First) - 20 ТР
Прави се удар с юмрук/длан, целещ се в някой крайник. При успешен контакт се изпуска струя реатсу, объркваща нервната система, парализирайки крайника за 1 ход, ако противника има под 30 сила. Коства 20 реатсу.
Tetsudo (Iron Body) - 30 ТР
Сформира се гард с ръце и се концентрира реатсу в него, с цел да се предпазите от външни щети. Ако блокирате успешно, намаля щетите от атаката с 30 отгоре (на това, което принципно бе намалил блока). Коства 20 реатсу.
Raioken (Thunder King Fist) - 30 ТР
Хаотичен бараж от 5 поредни атаки с юмруци. Всяка следваща атака ще надвишава с 10 бързината предната (петата имайки общо 50 бонус бързина). Не можете да прекъсвате техниката или да извършвате други действия докато трае. Коства 20 реатсу.
Senkou (Flash Combo) - 60 ТР + Shunpo
Използващият техниката се телепортира максимално 3 пъти подред около противника, чрез Shunpo, атакувайки го по веднъж след всеки телепорт. Поради ускореното му използване, обхвата на Shunpo-то бива намален на 2 метра през това време. Коства 30 реатсу на телепорт.
Shunko (Flash War Cry) - 100 ТР + герой lvl 5
Тази напреднала техника комбинира физическите свойства на хакуда уменията с магическите характеристики на кидоутата. Повишава силата и бързината с (20x левела на героя ви). Придава елементални свойства на всичките ви хакуда техники (елемента не може да се променя). Позволява създаването и използването на изключително силни и опасни хакуда техники. Коства 40 реатсу на ход.
Хоухо
Всички техники в тази категория са свързани с подвижност и маневреност, Shunpo бивайки най-добре познатата и разпространена от тях.
По време на битка е позволено да ползвате само 1 хоухо техника на ход. Техники от другите категории, изискващи хоухо за да се изпълнят, също се броят към този лимит (Senkou например).
- Хоухо Техники:
- Zanzou (After Image) - 20 ТР
Създава се максимално 1 миражен клонинг на героя. Извършва абсолютно същите действия, като оригинала, но няма физическо тяло и се премахва при допир. Коства 10 реатсу на клонинг.
Tobukaze (Hopping Wind) - 20 ТР
Позволява създаването на 1 невидима платформа от реатсу във въздуха, от която да можете да отскочите. Коства 10 реатсу на платформа.
Shunpo (Flash Steps) - 30 ТР
Тази техника позволява предвижването на разстояние до 5 метра със светкавична скорост, увеличавайки бързината ви x5. Коства 30 реатсу.
Utsusemi (Cicada Shell) - 40 ТР + Shunpo
Подобно на Shunpo, тази техника позволява предвижването на разстояние до 5 метра със светкавична скорост, увеличавайки бързината ви x5. Разликата е, че оставяте миражен образ с вашият облик на старото място за 1 ход. Коства 50 реатсу.
Кидоу
Кидоу техниките представляват реатсу магии, разделени на три подкатегории: Хадоу за директни атаки, Бакудоу за съпорт и Кайдоу за регенериране.
- Хадоу:
- Hadou #1: Sho (Thrust) - 10 ТР
Изстрелва се малка вълна реатсу енергия от показалеца, удряйки и отблъсквайки целта 2 метра назад. Бързината на техниката е (контрол). Коства 10 реатсу.
Hadou #4: Byakurai (Pale Lightning) - 20 ТР
Изстрелва се енергийна светкавица от показалеца, нанасяща 20 щети на всичко по пътя си. Бързината на техниката е (контрол x2). Коства 20 реатсу.
Hadou #11: Tsuzuri Raiden (Bound Lighting) - 20 ТР
Разпръсква се електрическа енергия по предмета/човека, който докосвате. Нанася 20 щети при допир. Коства 10 реатсу на ход.
Hadou #12: Fushibi (Hidden Fire) - 20 ТР
Докоснатият предмет/човек се подпалва, горейки за 20 щети на ход. Трае 1 ход и се разнася моментално при допир. Коства 20 реатсу.
Hadou #31: Shakkaho (Red Flame Cannon) - 30 ТР
Създава се червено кълбо от реатсу пред дланта ви, което се изстрелва накъдето го насочите и се взривява при допир. Нанася 40 щети. Бързината на техниката е (контрол). Коства 30 реатсу.
Hadou #33: Sokatsui (Blue Fire Crash) - 30 ТР
Изстрелва се вълна от синьо реатсу, която удря всичко в определен район. Нанася 30 щети. Размерът на вълната е 5 метра диаметър, а разстоянието до което стига 10 метра. Бързината на техниката е (контрол x0.5). Коства 30 реатсу.
(Когато ъпдейтвате тази техника, ще имате опцията да я превърнете в Hadou #73: Soren Sokatsui.)
Hadou #57: Daichi Tenyo (Ground Swell Dance) - 40 ТР
Допират се ръце до земята, при което земни късове около вас се отронват и започват да левитират, изстрелвайки се след това на където поискате. Максимум 3 къса може. Максималният размер на всеки един къс е 2 метра диаметър. Бързината на техниката е (контрол). Коства 40 реатсу.
Hadou #58: Tenran (Tornado) - 40 ТР
Създава се торнадо от дланта или занпактото, помитайки всичко пред вас. Обхватът на торнадото е 100 метра. Бързината на техниката е (контрол). Коства 40 реатсу.
Hadou #63: Raikoho (Thunder Roar) - 40 ТР
Създава се жълто кълбо от енергия пред дланта, от което се изстрелват няколко електрически струи, взривяващи се при сблъсък с целта. Максимално до 3 струи, като всяка може да се цели на различно място или да се концентрират на едно и също. Всяка струя нанася 40 щети. Бързината на техниката е (контрол). Коства 30 реатсу на струя.
Hadou #78: Zangerin (Cutting Flower Ring) - 50 ТР
Образува се остър енергиен обръч около вас, който след това бързо се разширява, разрязвайки всичко по пътя. Нанася 70 щети. Разширява се до 10 метра радиус от вас. Бързината на техниката е (контрол). Коства 50 реатсу.
Hadou #88: Hiryu Gekizoku Shinten Raiho (Dragon Strike Heaven-Shaking Lightning Cannon) - 60 ТР
Изстрелва се голям лъч от електрическа реатсу енергия от дланта, който се взривява при сблъсък. Нанася 100 щети. Бързината на техниката е (контрол x0.5). Коства 50 реатсу.
Hadou #90: Kurohitsugi (Black Coffin) - 70 ТР
Сформира се черна кутия от реатсу около целта, разкъсвайки всичко вътре в нея. Нанася 120 щети. Бързината на техниката е (контрол x0.5). Коства 60 реатсу.
Hadou #91: Senju Koten Taiho (Thousand-Hand Bright Heaven Canon) - 80 ТР
Създават се 4 енергийни розови топки, който се изстрелват към избраната цел/цели. Всяка една от тях се взривява при сблъсък, нанасяйки 40 щети. Бързината на техниката е (контрол). Коства 60 реатсу.
Hadou #99: Goryutenmetsu (Five Dragon Destruction) - 100 ТР
Създава се масивен азиатски дракон от реатсу енергия, който се засилва към целта и се взривява при сблъсък. Дракона си лети и може да маневрира във въздуха, като истински. След 2 хода ще се взриви задължително, даже и да не е достигнал целта си. Нанася 200 щети. Бързината му е (контрол x0.5). Коства 100 реатсу.
Gaki Rekko (Raging Light Fang) - 50 ТР
От оръжието или дланта започват продължително да се изстрелват множество малки зелени енергийни лъчове един след друг, хаотично разпръснати в някаква обща посока. Всеки лъч нанася 20 щети. Общо до края на техниката се изстрелват 20 лъча. Бързината на всеки лъч е (контрол). Коства 40 реатсу.
- Бакудоу:
- Bakudo #1: Sai (Restrain) - 10 ТР
Позволява да завържете ръцете на противника зад гърба му, като го посочите с два пръста. Трае 1 ход. Нужна е 10 сила за да се освободи някой преждевременно. Коства 10 реатсу.
Bakudo #4: Hainawa (Slithering Rope) - 20 ТР
Изстрелва се енергийно въже от ръцете ви, което да се омотае около всичко, което искате. Дълго е до 5 метра и трае 1 ход. Нужна е 30 сила за да се освободи някой преждевременно. Бързината на техниката е (контрол). Коства 20 реатсу.
Bakudo #8: Seki (Repulsion) - 20 ТР
Създава се малко енергийно поле пред дланта/юмрука ви, което връща обратно удара от следващата физическа атака този ход. Няма да подейства, ако щетите са повече от 30. Коства 20 реатсу.
Bakudo #9: Geki (Strike) - 20 ТР
След като направите заклинанието, обгръща вас и противника с червеникава аура, която ви държи и двамата парализирани, докато не решите да прекъснете техниката. Нужна е 50 сила да се освободи някой преждевременно. Коства 10 реатсу на ход.
Bakudo #21: Sekienton (Red Smoke Escape) - 20 ТР
Допират се длани до земята, след което се създава експлозия от червен дим. Дима трае 1 ход и има обхват от 5 метра диаметър. Коства 10 реатсу.
Bakudo #26: Kyokko (Bent Light) - 20 ТР
Създава се невидима завеса, която изцяло скрива някой/нещо (включително и реатсуто му). Може да крие 1 човек/предмет. Сканиращи/сензорни техники могат да виждат през завесата. Коства 10 реатсу на ход.
Bakudo #37: Tsuriboshi (Hanging Star) - 30 ТР
Създава се еластична мрежа от синя енергия, която да служи като спасителна мрежа за вас или препятствие за противника. Може да издържи на натиск от 50 сила (лесно се реже обаче). Коства 20 реатсу.
Bakudo #39: Enkosen (Round Lock Fan) - 40 ТР
Създава се щит от жълта енергия, която да блокира следващата атака този ход. Максимално може да спре до 50 щети. Коства 30 реатсу.
Bakudo #58: Kakushitsuijaku (Tracking Sparrows) - 20 ТР
Рисува се кръг на земята, който започва да излъчва ярка синя енергия при допир от вас и да изписва различни координати. Позволява да проследите позицията на 1 цел, която си наумите, намираща се максимално на 1 километър от вас. Коства 20 реатсу.
Bakudo #61: Rikujoukoro (Six Rods Prison of Light) - 50 ТР
Сформират се 6 енергийни лъча в кръг около посоченият от вас противник, които се изстрелват с цел да се забият в кръста му, обездвижвайки го. Трае 1 ход. Нужна е 60 сила да се освободи някой преждевременно. Бързината на техниката е (контрол). Коства 40 реатсу.
Bakudo #62: Hyapporankan (Hunderd Steps Fence) - 40 ТР
Изстрелват се 5 лилави енергийни кола, всеки от които може да забие противника за обекта зад него (стена/дърво/тн.), стига да има такъв. Коловете траят 1 ход. Нужна е по 40 сила на успешно уцелен кол, за да се измъкне някой преждевременно. Бързината на техниката е (контрол). Коства 40 реатсу.
Bakudo #73: Tozansho (Inverse Mountain Crystal) - 50 ТР
Създава се синя бариера под формата на пирамида на избраното място, през която нищо не може да влиза/излиза. Пирамидата е достатъчно голяма за 1 човек. Трае 2 хода. Може да издържи на 100 щети преди да бъде счупена. Бързината на сформиране е (контрол x0.5). Коства 50 реатсу.
Bakudo #75: Gochutekkan (Five-Pillared Iron Weights) - 50 ТР
Сплитайки пръсти, сякаш молейки се, използващият техниката удря земята пред себе си и създава 5 колони, които да се стоварят от въздуха върху противника (по една за всеки крайник и торса), заклещвайки го под тях. Траят 2 хода. Нужна е 100 сила да се освободи някой преждевременно. Бързината на техниката е (контрол x0.5). Коства 50 реатсу.
Bakudo #77: Tenteikura (Heavenly Charged Sky Net) - 30 ТР
Използващият техниката изрисува по ръцете си специални татуировки от реатсу и ги протяга с дланите напред, създавайки прозорец от синя енергия пред себе си. Това му позволява да комуникира с всеки, който си избере (няма лимит за бройката комуникации наведнъж), в радиус от 1 километър. Коства 20 реатсу на ход.
Bakudo #81: Danku (Splitting Void) - 60 ТР
Създава се прозрачна стена от реатсу, способна да предпазва от всякакви атаки до края на хода. Максимално може да спре до 120 щети. Бързината на сформиране е (контрол x2). Коства 50 реатсу.
Bakudo #99: Kin (Prohibition) + Bankin (Full Prohibition) - 100 ТР
Тази техника е разделена на 3 части. На първият ход от земята се изстрелват черни ленти от реатсу, които се омотават около противника, като усмирителна риза, а четири вериги го заковават за земята (това е Kin етапа). Нужна е 100 сила да се измъкне някой от техниката на този етап. На следващият ход бинтове се омотават около цялото му тяло и реатсу игли се забиват на множество места по него, парализирайки го (това е Bankin етапа). Вече е нужна 200 сила да се измъкне някой от техниката. На третият и последен ход, огромна стоманена колона се стоварва върху врага, затискайки го отдолу, завършвайки техниката. Вече е нужна 300 сила да се измъкне някой.
През цялото време, използващият техниката трябва да стои седнал, сформирайки специален знак с ръце (щом приключи третия етап сте свободни вече). Бързината на извършването на всеки един етап е (контрол). Техниката трае докато не бъде премахната от създателя. Коства 100 реатсу.
Hakufuku (White Crawl) - 30 ТР
Създава се илюзия от падащи във въздуха лилаво черни сакура листа, което предизвиква разсеяност и умора. Техниката намаля контрола на противника с 30 за 2 хода. Ако контрола му стигне 0, също така и заспива. Трябва да се установи очен контакт на разстояние от максимално 2 метра за да се използва. Не може да се ползва повторно на същият противник за една битка. Коства 20 реатсу.
(Inemuri, Tanma Otoshi и Shibireyubi са техники, със същият ефект и сила, като тази. Съответно, който желае, може да научи някоя от тях на мястото на Hakufuku.)
Kyomon (Mirror Gate) - 40 ТР
Издига се невидима бариера около избраното място, блокираща всеки и всичко отвън. Трябва наведнъж да се направят над 50 щети за да се разбие (постоянно се регенерира иначе). Лесно се разваля от вътре обаче. Сформира се бавно, което я прави неефикасна по време на битка. Коства 30 реатсу.
PS: Кликайте на списъците с техниките, за да ги отворите.