Bleach Adventure Chronicles

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Bleach Adventure Chronicles

    Точки за развитие и Статове

    Ранс
    Ранс


    Брой мнения : 239

    Точки за развитие и Статове Empty Точки за развитие и Статове

    Писане by Ранс Вто Апр 04, 2017 7:10 pm

    Точки за развитие
    Точките за развитие (ТР от тук нататък) са главният метод, който всички ще използвате за да си развивате героите.
    - От къде се печелят ТР?
    От всякъде. Мисии, ивенти, турнири, спаринги и тн. Всичко, което изисква разказвач да ви води, ще носи ТР като част от крайната награда.
    - За какво служат ТР?
    1. За покачването на статовете (Сила, Бързина и Контрол). Една точка за развитие се равнява на една стат точка докато не достигнете 100. От 100 нагоре 2 точки за развитие са нужни за увеличаването на стата с 1. После от 200 нагоре 3 точки и тн.
    2. За научаването на техники, умения, мутации, кидота и каквото там друго класа ви може да ползва. Веднъж щом си "купите" някоя техника с ТР, моментално ще я получите (с роулплей оправданието, че offscreen някъде сте я тренирали).

    Левел на героя
    Левелът ви е просто показател, не събитие. От него главно зависи колко ще са силни всичките ви трансформации и бъфове. Покачва се пасивно с времето, като получавате точки за развитие (няма нужда да ги спестявате).
    Lvl 1 - Всички нови играчи, започват от този левел.
    Lvl 2 - Достига се след 100 точки за развитие.
    Lvl 3 - Достига се след още 100 точки за развитие.
    ...и така за всеки следващ левел.

    Статове
    Всеки герой има няколко основни стата. Те са:
    - Сила. Този стат определя физическата сила и издържливост на тялото ви. Следователно от него зависи какви щети можете да нанасяте/поемате при физическа атака.
    - Бързина. Определя подвижността на героят. Съответно от това зависят рефлексите и скоростта на движенията ви.
    - Контрол. Определя прецизността и концентрацията ви. Улеснява използването на много техники и умения.

    - Реатсу. Изчислява се по формулата Сила+Бързина+(Контрол x2). От него зависи стамината и способността ви да използвате техники.
    - Жизнена Енергия(HP). Изчислява се по формулата (Сила x2)+Бързина+Контрол. Когато този стат стигне 0 припадате, а при -(10x левела на героя) умирате.


    Последната промяна е направена от Ранс на Пон Апр 17, 2017 5:07 am; мнението е било променяно общо 16 пъти
    Ранс
    Ранс


    Брой мнения : 239

    Точки за развитие и Статове Empty Re: Точки за развитие и Статове

    Писане by Ранс Вто Апр 04, 2017 9:06 pm

    В този пост ще разясня с повече детайли, за всеки един стат.

    10 точки от всеки стат е приблизително нивото на нормален човек. Съответно е лесно да си представите какви са ви възможностите в тази категория. Примерите са за по-големите суми.

    Сила
    100 сила - можете да направите дупка в дърво с юмрук; да спрете бик с ръце;
    200 - можете да направите дупка в каменна колона с юмрук; да спрете кола с ръце;
    300 - можете да направите дупка в метална колона с юмрук; да спрете автобус с ръце;
    От там нагоре стата е вече относителен. Околната среда по никакъв начин няма с какво да ви навреди.

    Бързина
    100 бързина - можете да бягате толкова бързо, че да изглеждате размазано за обикновен човек; да избягвате стрели от близко разстояние;
    200 - може да бягате непроследимо бързо, сякаш телепортирайки се; да избягвате куршуми;
    300 - можете да нанесете атака толкова бързо, че ефектите от нея да се появят чак секунда след това; да избегнете светкавица;
    От там нагоре стата е вече относителен. Околната среда по никакъв начин няма с какво да ви навреди.

    Контрол
    1. Когато ползвате техники, ако имате повече/равен контрол, от (нужното реатсу x левела на техниката), ще ви се намали наполовина цената.
    2. Техники, които може да каствате за половин цена, може вместо това да ги правите едновременно, ако платите пълната им цена.
    3. Контрола играе определяща роля за бързината на далечните техники.
    4. Може да използвате контрола си, вместо силата, за да се измъквате от обездвижващи техники (като им разваляте реатсу структурата, вместо просто с груба сила да ги разбивате).


    Последната промяна е направена от Ранс на Вто Апр 11, 2017 1:12 am; мнението е било променяно общо 2 пъти

      В момента е: Пон Апр 29, 2024 3:10 am