Ако погледнете която и да е атакуваща техника от списъците при различните класове, ще видите описанието да завършва с нещо от рода на "нанася (бройка) щети".
Това НЕ е статична сума, а просто репрезентация за грубата сила на техниката. В зависимост от РП ситуацията, разказвача ще гради около тази базова щета, за да реши крайният резултат.
Същото важи и за бързината на далечните техники.
Holy Arrow техниката на куиншитата примерно е бърза, колкото контрол има използващият я. Само защото имате 100 контрол обаче, а противника 70 бързина, не означава, че ще го ударите, ако изстреляте атаката си от много далече (или той ако успее да предположи предварително, къде и с какво ще се целите).
Обратното също важи - играч с доста по-бавна техника има пълният шанс все пак да удари някой, сравнително по-бърз противник, ако го изненада.
В крайна сметка, това което искам да кажа е: резултата от техниките ви се определя толкова много от РП ситуацията, колкото и от статовете им.
Това НЕ е статична сума, а просто репрезентация за грубата сила на техниката. В зависимост от РП ситуацията, разказвача ще гради около тази базова щета, за да реши крайният резултат.
Същото важи и за бързината на далечните техники.
Holy Arrow техниката на куиншитата примерно е бърза, колкото контрол има използващият я. Само защото имате 100 контрол обаче, а противника 70 бързина, не означава, че ще го ударите, ако изстреляте атаката си от много далече (или той ако успее да предположи предварително, къде и с какво ще се целите).
Обратното също важи - играч с доста по-бавна техника има пълният шанс все пак да удари някой, сравнително по-бърз противник, ако го изненада.
В крайна сметка, това което искам да кажа е: резултата от техниките ви се определя толкова много от РП ситуацията, колкото и от статовете им.